eeemmasusanne

Alla inlägg under juli 2011

Av Emma Andersson - 31 juli 2011 21:39

det här är inte friskt !

jag är så in i satans fasiken trött !

men, det kanske inte är allt för konstigt..

somnade runt klockan 2-halv  igår

och vaknar klockan 6, av att käraste

pojkvän snarkar !..och jag hade inte hjärta att väcka honom :)

han var ju så söt :')

haha, men jag lovade att jag skulle väcka honom

om det händer flera gånger ;D

ae, nu funderar jag starkt på att ta mig en power nap !

men jag är så himla sugen på flingor o mjöööölk !

amen, vi gör så här då..

jag fixar mig lite flingor och mjölk, 

sen, tar jag mig en power nap !

awsome !

love, emma

Thenicelife <3

 

Av Emma Andersson - 31 juli 2011 17:58

amen...amen...asså liksom,

jag ska typ äta ''nudels'' nu..

och asså, min hund typ cutta sönder min axel

och typ liksom dampa loss..

så nu ska jag typ äta ''nudels''

och så ... aa , osv liksom

och btw, min hund kan se ut som en giraff..

OCH, jag...aa jag bara är..

och så ska jag jobba tisdag, torsdag, och lördag..

fy fan, kommer ju knappt hinna träffa pöjken

något denna vecka, och så är det skge marken på

onsdag, ska gå med älskade Diddi, och fina pojkvän

och fina pojkväns bror, alltså Diddi's ''fryga'' :D

men,''nudels''

love,emma

Av Emma Andersson - 30 juli 2011 19:33

jag kan inte svara just nu, är hos kära pojkvän, med Diddi,

och kära pojkvännens bror.. Diddi och jag kommer hem imorgon

men var vänlig lämna ett medelande efter pipet..

PIIIIIIP !

love, emma

Av Emma Andersson - 30 juli 2011 01:08

sitter här och små ler när jag läser om..haha ja

nae, det behöver ingen annan veta :)

men ler gör jag, men inte för att det är kul utan för att

det är så himla fail, men så himla gulligt på något fult sätt...

men ajja, idag har jag varit med mina flickor, och jesus vad jag har saknat dom !

har saknat att vara med er alla, alla på en gång..

och idag hade vi lite skoj..*host*

vi var hemma hos Ewe och Elin fick för sig att vi skulle spela in en video så..

Elin sminkade mig, och jag sminkade Elin..

Ellinor sminkade Ewe, och Ewe sminkade Ellinor..

tänkte slänga upp lite bilder på detta..

Ellinor, tönt

Ewe, deprimerad mördar clown

Elin, fjortis

Jag, emo

och asså, ta inte detta seriöst..

för, asså, vi håller typ alltid på med sånna här sjuka saker..

känner att jag inte vill lägga någon seciell kommentar till detta..

men, enjoy it !

love, emma

                                 

Av Emma Andersson - 29 juli 2011 00:49

slänger in ett '' godnatt inlägg '' bara för att.. ja, bara för att

och så slänger jag in en gullig bild på mina, väldigt, enormt, himla, grymt,

mycket älskade, tjejor när jag ändå är igång

men aa, godnatt, och..hörr'ni, sov gott också :)

love, emma


 


Av Emma Andersson - 29 juli 2011 00:02

haha, jo idag var det ju som så att

David blev lite tvingad att komma hit,

för igår, så skulle vi gå o lämna gräsklipparen..

så jag tog hunden, och han gräsklipparen, och nycklarna..

och självklart så fick han med sej nycklarna hem !

haha heja dej David !

men aa, och så kom ju Ewe hem idag !

wiiieeee, fan va jag har saknat dej gumman !

har haft en kanon dag idag med bästa vän

och fina killen ! och imorgon

kommer ju Elin och Ewe hit !

hoppas jag iaf, Ewe sa så :p

och hon ljuger inte för mej...

eller ?.. ne det gör hon inte :)

asså ja, shit, vad ska man skriva

har ju typ bara segat idag, fast med sällskap dock..

kollat film har vi gjort, draktränaren, och shit va underbar den filmen är !

rekomenderar den starkt! och sen såg vi någon annan..

den hette typ, i love you, Beth Cooper, den va också jätte bra !

rekomenderar båda två :)

ja...varit sur och förbannad på hunden också..fast det är typ

min vardag, för han är så sjukt störd !

men lite söt är han ibland med, det finns liksom

någonting med honom som man bara måste tycka om

min lilla gris är han :)

love, emma

Av Emma Andersson - 27 juli 2011 15:03

vi har inte gjort så himla mycke, hon

har spelat sindelharpan xD

och nu snackar hon om att hennes cykel är cool

samtidigt som hon failar på gitarr ;)

du är för härlig gumman!

har verkligen saknat dej !

du är underbar ! älskar dej ! 

och jag vill att David ska komma nu !

love, emma 

Av Emma Andersson - 27 juli 2011 12:55

Ellinor kommer snart, och precis nyss höll jag på att bajsa på mej !

shit va rädd jag blev, haha mammas mobil ringde,

högsta volym ju :o

men ja, som sagt så kommer Ellinor hit snat :D

har saknat henne så himla mycket !

vi måste ändra på detta, vi måste ses oftare !

men iaf, David slutar jobba vid typ 4,

så han skulle komma in hit runt 6 :)

haha, han vet inte att Ellinor ska vara med,

men det får han tåla ändå ;D

men nu måste jag fixa mej lite,

love, emma


 

Ovido - Quiz & Flashcards