eeemmasusanne

Alla inlägg under augusti 2011

Av Emma Andersson - 31 augusti 2011 20:11

jag känner att jag vill skriva här..

men jag har ju inget att skriva om..

eller det har jag ju, men det är inget intressant :o

men aa...

dagen då, hade sovmorgon till halv elva

så gick upp runt 7-halv 8, och tog sedan

tåget vid 9.53 in till linköping där

Julia satt o väntade på mig, som hon gjort i typ en timma :)

haha, det tyckte hon inte om :)

men i alla fall så, första lektionen var naturkunskap

så vi gick ut och kollade på träd :s

haha ja men det var väl, trevligt antar jag

det ända jag kommer ihåg var typ, björk, och lind,

och lind var typ kärleksträdet, för att löven var hjärtformade

hihi, det var ju lite mysigt..

efter det så hade vi lunch, och efter det..

nej, fan, haha vi började ju dagen med engelska !

sen efter lunch hade vi naturkunskap o allt de där..

haha, Emma, vilken virrpanna du var nu..

men i allafall, på engelskan så satt vi typ

i grupper och snackade om vad vi ville göra framöver

på engelska lektionerna, och min grupp drog till 

med en resa till London, på skoj..men det visade

sig att våran lärare var skit pepp på det, och får vi in

pengar o så, så kanske det blir av  :D

annars så...ajuste, haha fick ett matkort med idag..

man var tvungen att ha ett kort på sig själv så fick ta

senaste enskilda fotot, ifrån 9:an...FY FAN, va jag hatar det kortet.

men alla andra säger typ, nej det är jätte fint, osv.. o jag vet

två st..eller kanske en, person som har det i plånboken...

men aja, så kan de va !

nu sitter jag i alla fall här med min mysiga 

morgonrock, och kollar på True Talent :)

/ e.

Av Emma Andersson - 30 augusti 2011 14:57

har faktiskt inte hänt så himla mycket..

drf jag inte bloggat något

eftersom jag inte har något att berätta ;)

blev en slapp dag idag,

slutade 11.45, gött !

och nu sitter jag här dö trött, 

ska klippa håre' snart, mammas kompis

Eva, skulle göra det, och så har hon med sig sin lilla

Thea ! så himla söt hon är :)

bebisar är så gosiga..

börjar tänka lite smått på hur det

skulle vara att ha en egen... LÅNGT FRAM I TIDEN

inte nu, nae, ska ju greja klart skolan först

o fixa jobb, o lägenhet o grejer :)

sen kanske..

och gifta sig, guuuu va fint !

bara komma in där i kyrkan med en fin klänning

se hur den blivande mannen väntar där framme

och bara känna sig som en prinsessa..

eller kanske, ett strandbröllop ?

det är mysigt, har ju sett sånt på film

det ser så himla fint ut när dom står där 

framme, och så ser man havet i bakrunden..

ja, vilka drömmar jag har !

kanske ska börja med att fixa

skolan o allt först ? haha..

men det blir nog en bra framtid för mig med :)

ae, nu ska jag ta o klinka lite på gitarren

och drömma mig bort lite..

/ e.

Av Emma Andersson - 28 augusti 2011 20:37

har haft det mega mys med ellinor dessa två dagar,

sov hos henne från igår, då vi inte gjorde så mycket

och sedan idag så åkte vi in till linköping

och jag köpte en kepa och en ring..

har dock inte kort på det, men det kommer väl :)

annars så har jag inte gjort så mycket faktiskt

bara haft det underbart med ellinor

blir alltid så glad när du är med mig gumman !

saknar dig, älskar dig !

nuråå, ja..vad gör jag, inte ett dyft

lyssnar på musik o sjunger lite grann,

låter hemskt ! men ajja, bara jag som hör :D

slänger in lite bilder ifrån dagen,

/ e.

sjukt fin bild på lill tösen <3

                   







Av Emma Andersson - 26 augusti 2011 13:57

slänger in en bild på dagens.. nu kaffe !

tshirt - cubus

jeans - cubus


/ e.


 

Av Emma Andersson - 26 augusti 2011 12:46

ja' ta mig i rumpan, det gör det !

det finns verkligen folk till allt..

ibland blir jag så jävla sur

och samtidigt jävligt sårad..

om du läser det här, så känn dig träffad

du sårade mig !  fick mig att tro på något

som sedan bara försvann..

tre hurra för dig !

hurra, hurra, hurra..

hoppas du känner dig nöjd nu..

när du skapat ett stort jävla sår i mig!

och det gör ONT


men i allafall, så ska vi till mormor

ikv och äta o grejer, kommer flera dit

så det blir väl skoj antar jag..

sedan imorgon så ska man jobba lite

slipa, slipa, slipa på bilen

det är ju så himla roligt menar jag...

eller inte :)

söndag då, drar in till lkpg en sväng

kollar lite affärer, det va rea i någon

smyckes affär, så tänkte kolla

lite om jag hittar något där..

sedan får man väl hoppas att man

hittar någe trevligt sällskap också.. mm :)

men nu i alla fall så ska jag torka håret

o fixa te mig lite, bye

/ e.

Av Emma Andersson - 25 augusti 2011 21:24

jahaaaa...

idag så har man ju varit i skolan igen då..

hade eng, matte, svenska..ngt annat :)

sedan så skulle vi slutat kvart i två, men jag

var redan hemma vid halv ;)

så ja, vi slutade tidigare alltså..

har väl inte gjort så himla mycket idag..

åke med là familjen till stan

och fick lite klädet av far min..

ett par thigts, ett par jeans, en tjockare tröja, och en tshirt

allt från cubus :)  mega fejnt :))

efter det åt vi på donken. gott gott..

och nu så sitter jag här och segar ihop..

ska väl ta o lägga mig snart

precis som alla andra skolungdommar !

jävla skiiiiit då !


/ e.


- never lose hope, i repeat.. do never lose your hope. it's hard to live, but do the best of every single moment..

atleast, try

 

Av Emma Andersson - 24 augusti 2011 17:25

jajjamen !

idag har alla vi byggettor kämpat oss igenom olika sammarbetsövningar !

det har gått bra tycker jag.. vi fick börja

med att bli indelade i klassen, 50/50 liksom :)

ja, alla klasser gjorde så alltså

och sedan så fick våran klasshalva börja med

att trassla ut en massa rep..det var typ

två st som skulle hålla i varsin enda av ca ett meter långt snöre..

asså man skulle vara två och två i gruppen

och så skulle han som höll i den aktiviteten trassla ihop

allt, men vi fixade oss ut :D

sen efter det så skulle vi hälla vatten i en hink

en stod vid sjön och så skulle man langa vattnet 

med massa olika saker.. typ små glas, trattar, burkar o grejer

upp till den där hinken då, på typ 10 min o se hur mkt man fick ihop..

och Julia var ganska bra på att hälla vattnet i sanden :)

men i alla fall, efter det så skulle man göra typ samma sak..

fast med massa olika små bollar..som man skulle

langa till varandra med kapade rör..ni vet som vattnet rinner i..

som sitter utanför husen.. ? fattar ni ? takrännor eller vad det heter

..ajja men i alla fall..

det gick la skapligt också :)

och sen när vi var klara med det så skulle vi gå på några jäkla plankor, 4 pers !

och det var ju inte det lättaste..vi var ju awsome Julia, eller hur... :D

men men, vi klarade oss...även om vi ramlade fram, och mina byxor gick sönder :p

efter det så skulle vi lägga något pussel, det första gick bra, men det

andra gick åt något annat håll !  men sen så skulle vi äta !

och duktiga som vi är, så satte vi upp partytält och fixade grill, själva :D

grillade hamburgare :)  det var gottans :)

ja, och efter det gjorde vi inte så mycket mer..åkte hem

somnade till lite på bussen tror jag.. men det var härligt !

och nu är man hemma.. ska dra och träna runt 8 med fina Ewe :)

ja, det finns nog inte så mycket mer att säga än så där..

slänger in ett par bilder från idag med,

/ e.


orkar inte lägga upp alla bilder, men här är några stycken !


-sätter upp partytältet..





- klart   - tog enskilda foton..   - skidsaken..           - MAT !      - pussel..      - bussorna pajade...  

Ovido - Quiz & Flashcards