eeemmasusanne

Direktlänk till inlägg 2 februari 2012

Dag 2. Berätta om en person som haft stor påverkan till vem du är idag.

Av Emma Andersson - 2 februari 2012 16:03

oj, en person som haft stor påverkan till vem jag är idag.

asså, det är nog inte bara en, utan det är flera, som har

gjort mig till den jag är idag. därbland mina närmsta vänner.

det finns också personer som jag umgicks med förr,

som har påverkat vem jag är idag. två av dessa har jag varit tillsammans med.

och dessa två killar lockade fram det bästa i mig.

dom fick mig båda till att vara mig själv. den ena mer än den andra faktiskt.

men det gäller också mina vänner. med dom är jag verkligen mig själv.

och det är jag dom tacksam för, för att dom låter mig vara det.

hade det inte varit för alla dessa människor jag träffat, och haft

någon sorts relation med så skulle jag nog inte alls vara som jag är idag.

jag är väldigt tacksam, och vill tacka er alla. ni har fått fram det både värsta och bästa ur mig.

och det tycker jag är kanon bra. jag älskar er. allihopa.

mer kan jag nog inte säga om detta..det finns speciella personer

som är med i detta, och ja hoppas dom vet vilka dom är.

annars får dom väl fråga, inga frågor, inga svar :)


/ kram, e.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma Andersson - 4 mars 2012 21:37

slänger in några efter denna text jag börjat på.. tänkte om jag skulle byta bloggsida, devote kanske ?är den bra ?    H J Ä L P  !   här har ni några, dom gamlaste jag hade på min lille cp dator :)             ...

Av Emma Andersson - 27 februari 2012 19:04

wow... men shit, massor! jag vill göra massor.. men saken är den att jag inte kommer våga! tex, bungy jump från ett fint berg eller ut över havet.. skulle aldrig våga, men skulle vara gööör coolt att testa! och åka/flyga luftbalong! asså.. ma...

Av Emma Andersson - 26 februari 2012 20:42

jap, så äre..ska sätta mig här och berätta vad som hänt i mitt liv ända sedan i onsdags! så nu kör vi.. jo i onsdags så var det som så att jag och lillebror var o bowlade med mormor och morfar, och efter det så åkte vi till BK och käkade.. se...

Av Emma Andersson - 26 februari 2012 20:34

jisses...något jag ångrar.. det är nog en sak som hände.. som förstörde mycket för mig.. jag vill inte ta upp precis vad det gäller men jag kan säga att soc och polis var inblandat, och det gör mig ont i hjärtat att veta att mycket av det som h...

Ovido - Quiz & Flashcards