eeemmasusanne

Direktlänk till inlägg 12 februari 2012

Dag 6. En sak jag älskar från min garderob.

Av Emma Andersson - 12 februari 2012 19:35

MJUKISBYXORNA LÄTT !

det finns inget mer underbart än att komma hem efter

en skoldag och bara få slänga på sig mjukisarna,

just lööööv dom !.. och detta vart ett ganska kort inlägg..

så kan väl lika gärna slänga in vad jag haft för mig i helgen också..

jo i fredags så blidde det lite stressigt, när jag kommit hem efter skolan..

stod i handduk, och hade precis gjort mig iordning, och så messar Danne,

och säger att han ringt på dörrn 3 ggr, och det var då vi kom överrens om att dörrklockan

inte funkade :) men i alla fall, så sprang jag upp på rummet och drog på mig kläder lite snabbt,

och sen släppte ja in honom..och inte långt där efter så kom sötsaken Ewe också :D

vi gjorde inte allt för mycket, jag var göör trött så jag låg och garvade åt ALLT.

efter en stund så började Ewe tjata om att hon var sååå hungrig, så jag erbjöd henne en macka

men icke! det ville hon inte ha.. och så gick det en stund och så började hon tjata igen..

då frågade jag om hon ville ha en macka i alla fall men nej.. sen skulle hon ÄNTLIGEN, som hon uttryckte sig

hem o äta :) .. så jag och Danne åkte hem till honom, och gjorde inte mycket där heller..

vi satt och mobbade, och retade varandra.. och det har vi typ gjort hela helgen..

sov hos han fredag-lördag, sen sov han här lördag- idag.. och vi har för det mesta bara retat varandra :)

men emellanåt så vart det ju lite gulli-gullande också :) söt är han !

men i alla fall, nu gapar mamma på mig, så ska se vad hon vill . hade bra !


/ var dig själv, vare sig dom gillar det eller ej, e.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma Andersson - 4 mars 2012 21:37

slänger in några efter denna text jag börjat på.. tänkte om jag skulle byta bloggsida, devote kanske ?är den bra ?    H J Ä L P  !   här har ni några, dom gamlaste jag hade på min lille cp dator :)             ...

Av Emma Andersson - 27 februari 2012 19:04

wow... men shit, massor! jag vill göra massor.. men saken är den att jag inte kommer våga! tex, bungy jump från ett fint berg eller ut över havet.. skulle aldrig våga, men skulle vara gööör coolt att testa! och åka/flyga luftbalong! asså.. ma...

Av Emma Andersson - 26 februari 2012 20:42

jap, så äre..ska sätta mig här och berätta vad som hänt i mitt liv ända sedan i onsdags! så nu kör vi.. jo i onsdags så var det som så att jag och lillebror var o bowlade med mormor och morfar, och efter det så åkte vi till BK och käkade.. se...

Av Emma Andersson - 26 februari 2012 20:34

jisses...något jag ångrar.. det är nog en sak som hände.. som förstörde mycket för mig.. jag vill inte ta upp precis vad det gäller men jag kan säga att soc och polis var inblandat, och det gör mig ont i hjärtat att veta att mycket av det som h...

Ovido - Quiz & Flashcards